Telefonie

Telefonie

Nu am ton

Cel mai adesea aceasta problema intervine în momentul în care nu exista o legatura fizica între aparatul telefonic şi echipamentele noastre. Verifica daca ai cablul introdus corect în telefon precum şi integritatea cablului de la tine din casa. Exista posibilitatea sa fie întrerupt, ros de animale, taiat.

Daca, dupa ce ai efectuat verificarile pe care ti le-am recomandat, în continuare nu ai ton te rugam sa ne contactezi .

În receptorul telefonului se aude un mesaj

Te rugam sa retii mesajul, sa ne contactezi şi sa îi comunici operatorului MItnet mesajul pe care l-ai auzit.

Pot sa conectez mai multe aparate telefonice pe acelaşi numar?

Da, serviciul de telefonie fixa de la MItnet îti permite sa utilizezi cate aparate telefonice doreşti.

Pentru acest lucru e nevoie sa montezi o priza telefonica. Daca nu te descurci, te rugam sa ne contactezi .

Am ton, dar nu pot apela.

Daca ai ton, dar în momentul în care formezi un numar de telefon se aude un sunet sau nu se întampla nimic, te rugam sa faci urmatoarele verificari:

  1. aparatul telefonic trebuie sa fie setat în modul "tone". Pentru a afla cum se face acest lucru te rugam sa consulti Manualul de utilizare al aparatului telefonic
  2. Daca ai posibilitatea, încearca sa formezi un numar si cu un alt aparat telefonic.

Daca, dupa ce ai efectuat verificarile de mai sus, în continuare nu poti sa formezi niciun numar de telefon te rugam sa ne contactezi .

Pot sa optez pentru parolarea liniei telefonice?

MItnet îti pune la dispozitie în mod gratuit optiunea de parola pentru serviciul de telefonie fixa.

Parola presupune introducerea unui cod format din 4 cifre înainte de formarea numarului de telefon. astfel vei avea siguranta ca doar persoanele care cunosc parola vor putea utiliza serviciul de telefonie.

Pentru a solicita parolarea telefonului te rugam sa completezi o cerere în care sa mentionezi numetele tau, adresa, CNP-ul precum şi parola dorita şi sa o depui personal la unul dintre punctele noastre de prezenta .

Pot sa utilizez echipamente de tip fax pe linia telefonica?

Da, echipamentele de tip fax pot fi utilizate folosind serviciul de telefonie fixa de la MItnet.

Daca doreşti sa foloseşti în paralel un aparat telefonic şi un aparat de tip fax, este nevoie de instalarea unei prize telefonice. Daca nu te descurci cu instalarea prizei, te rugam sa ne contactezi .

Cate minute sunt incluse în abonamentul la serviciul de telefonie fixa?

În fiecare luna beneficiezi în mod gratuit de:

  • 20 de minute în reteaua Romtelecom de telefonie fixa;
  • 50 de minute în retele nationale de telefonie mobila.

Minutele neconsumate nu se raporteaza în luna urmatoare.

Nu uita ca în reteaua MItnet convorbirile sunt gratuite şi nelimitate.

Pot sa îmi portez numarul în reteaua MItnet?

Da, orice numar de telefonie fixa poate fi portat în reteua MItnet.

Pentru portarea numarului trebuie sa indeplineşti urmatorii paşi:

  1. închei un contract de furnizare servicii de telefonie fixa cu MItnet;
  2. completezi cererea de portare şi atasezi o copie dupa cartea de identitate şi o copie dupa ultima factura emisa de furnizorul de la care doreşti sa pleci.
  3. achiti taxa de 13 Euro în contul nostru sau la unul dintre punctele de prezenta .

Dupa îndeplinirea formalitatilor necesare cererea ta de portare va fi înaintata catre furnizorul de la care doreşti sa pleci, urmand sa te anuntam data şi intervalul orar cand se va efectua portarea.

Cum se realizeaza taxarea la serviciul de telefonie fixa?

Utilizam un serviciu de taxare a convorbirilor mixt:

  • pentru primul minut folosim taxare la minut - asta înseamna ca vei fi taxat cu contravaloarea unui minut, chiar daca vorbeşti mai putin.
  • dupa primul minut de conversatie folosim taxarea la secunda