Intrebari frecvente

Contracte si plati

Ce acte si conditii sunt necesare pentru un contract?

Persoana fizica: Cartea de Identitate/Buletin/Pasaport pentru verificarea datelor, peste 18 ani.

Persoana juridica: Certificatul de Inregistrare, Cartea de Identitate/Buletin/Pasaport al împuternicitului sa semneze contractul pentru verificarea datelor.

Contractul il puteti incheia la unele dintre punctele noastre de prezenta sau la dumneavoastra acasa odata cu realizarea instalarii serviciului ales.

Pot sa ma abonez daca sunt chirias?

Da puteti sa va abonati in aceelasi conditii ca propietari. Este nevoie doar de o copie dupa buletinul dumneavoastra.

Pot suspenda contractul?

Puteti solicita suspendarea oricarui serviciu contractat pentru o perioada cuprinsa între 1 luna şi maxim 3 luni pe an, printr-o cerere scrisa pe care o depuneti la oricare dintre punctele noastre de prezenta, o trimiteti prin e-mail la adresa support@mitnet.ro sau o inmanati casierului dumneavoastra.

Pentru a suspenda contractul trebuie sa aveti achitate la zi valoarea serviciilor furnizate pana la momentul solicitarii. Reactivarea serviciului se face la cerere si se poate realiza si înainte de termenul initial. Pentru acest lucru va rugam sa ne contactati.

Pot cesiona un contract de furnizare servicii MITnet?

Da, orice contract poate fi cesionat unei terte persoane, atat fizice cat şi juridice, însa doar cu acordul scris al tuturor partilor implicate.

Pentru a cesiona contractul este necesar sa aveti achitate la zi valoarea serviciilor furnizate pana la momentul solicitarii.

Pot sa pastrez serviciile daca ma mut la alta adresa?

Serviciile contractate pot fi pastrate în cazul schimbarii domiciliului, numai daca în noua adresa exista disponibile tipurile de abonamente de care beneficiezi.

Aria de acoperire o puteti verifica aici şi pentru conditiile în care se poate pastra abonamentul va rugam sa ne contactati.

Cum pot plati?

Puteti plati la oricare din sediile noastre in intervalul specificat pentru relatii cu clientii sau prin intermediul casierului dumneavoastra.

Daca va este mai comod puteti plati online sau prin banca in contul: RO55RNCB0068051923470001.

Pot sa achit în avans mai multe facturi?

Da, puteti achita în avans cate facturi doriti. Contactati-ne ca sa aflati ce beneficii primiti pentru achitarea facturilor în avans.