Întrebări frecvente


1) Doresc servicii suplimentare faţă de cele contractate.
Ne dezvoltam şi îmbunătăţim constant portofoliul de servicii şi soluţii, pentru a oferi clienţilor exact serviciile de care au nevoie. Dacă sunteţi interesat de o ofertă comercială personalizată pentru un serviciu deja existent sau solicitaţi un serviciu individual, special creat pentru baza nevoilor companiei pe care o conduceţi, vă stăm la dispoziţie pe adresa de email Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

În funcţie de vechimea colaborării dintre compania dumneavoastră şi Millennium IT, pentru servicii suplimentare aflate în portofoliul nostru beneficiaţi de reduceri la abonamente şi la taxa de conectare:

  • între 2 - 3 ani vechime – 15% din oferta comercială din momentul solicitării;
  • mai mult de 3 ani vechime – 20% din oferta comerciala din momentul solicitării;
2) Cum pot trece de la un tip de abonament la altul?
Transferul la un abonament inferior nu este posibilă, decât la expirarea contractului.
Pentru transferul la un abonament superior, trecerea se face în mod gratuit în baza unei cereri scrise şi va fi disponibilă în maxim 5 zile lucratoare de la recepţionarea cererii, în măsura în care serviciile solicitate sunt disponibile.

3) Doresc să actualizez sau îmbunătăţesc parcul IT şi/sau gama de programe software din cadrul companiei.

Programele software reprezintă uneltele care pot contribui la creşterea performanţei companiei, iar alături de Millennium IT beneficiaţi de servicii şi soluţii software de top, care integrează cele mai noi tehnologii pentru eficientizarea resurselor companiei.

Pentru maximizarea performanţelor individuale, pe echipamentele de telecomunicaţii si pe staţiile de lucru se vor instala sisteme de operare şi aplicaţii software de la producători consacraţi: Linux, Microsoft, ESET, CISCO, Oracle.

Pentru programele sau sistemele de operare furnizate, instalarea şi configurarea iniţială pot fi oferite gratuit în funcţie de specificul şi orele de lucru pe care le presupune proiectul.

4) Compania va deschide un nou punct de lucru sau relocare

Pentru deschiderea unui punct de lucru nou sau pentru relocarea companiei dumneavoastră care se efectuează în aria de acoperire Millennium IT, conectarea se realizează gratuit, urmând ca pentru locaţiile care nu se află în aria de acoperire să se perceapă o taxa de conectare.

În funcţie de vechimea colaborării dintre Millennium IT şi compania pe care o conduceţi veţi beneficia de reduceri la taxa de conectare în cazul deschiderii unui nou punct de lucru sau relocării:

  • Pentru 1 an vechime – 15% din valoarea estimata în momentul solicitării;
  • Pentru 2 ani vechime – 30% din valoarea estimata în momentul solicitării;
  • Mai mult de 3 ani vechime – 60%* din valoarea estimata în momentul solicitării;
*pentru taxe de conectare a cărei valoare nu depăşeşte 1000 €

5) Compania are mai mult de 9 angajaţi, pot să optez pentru pachetul Business Small Pack?

Tipurile de abonamente oferite au fost structurate pe baza necesităţilor generale ale unei companii. Fiecare client are posibilitatea a de opta pentru orice tip de abonament existent în funcţie de cerinţele specifice ale companiei. În cazul în care niciunul dintre tipurile de abonament nu corespund nevoilor dumneavoastră, puteţi opta pentru un abonament personalizat.

6) Ce tip de IP-uri primesc?
Millennium IT pune la dispoziţie IP-urile statice (routabile).

7) Câte IP-uri sunt oferite?
În functie de abonamentul ales, beneficiaţi de 1/2/5 IP-uri. În situaţia unui abonament personalizat, numărul de IP-uri va fi stabilit în funcţie de nevoile dumneavoastră.

8) Cum se setează adresa IP?
Adresa de IP trebuie setată automat.Conexiunea la Internet necesită alocarea adresei IP prin DHCP.
Setarea calculatorului pentru alocarea IP/DNS automat vă rugăm să respectaţi următorii paşi:

  • Windows 7 & Vista: Start Menu -> Control Panel -> Network and Internet (submeniul View network status and tasks) -> Manage network connections -> Local area connection -> Properties -> Internet Protocol (TCP/IP) -> Obtain IP address automatically si Obtain DNS server address automatically -> OK (Apply)
  • Windows XP, 2000, 2003: Start Menu -> Control Panel -> Network Connections -> Local Area Connection -> Properties -> Internet Protocol (TCP/IP) -> Properties -> Obtain IP address automatically si Obtain DNS server address automatically -> OK (Apply)

9) Pot să achiziţionez o clasă de IP-uri?
Da, începând cu 2010, Millennium IT a devenit LIR (Local Internet Registry), fiind autorizat să aloce adrese IPv4, IPv6 şi AS (Autonomous system) Number la nivel naţional.

10) Pot să suspend contractul?

Pentru anumite servicii, furnizarea serviciului poate fi suspendată pentru o perioadă cuprinsă între 1-3 luni/an printr-o cerere scrisă, însă contractul se va prelungi cu o durată egală cu perioadă suspendării.

Suspendarea, precum şi reluarea serviciului se face în baza unei cereri scrise. Reactivarea serviciului se va realiza în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea cererii.

11) Pot să cesionez contractul?
Contractul poate fi cesionat de oricare dintre părţi în baza unei cereri scrise, cu acordul scris al celelailte părţi şi numai în situaţia în care sunt achitate la zi toate facturile restante.

12) Pot să vin cu numărul de telefon în reţeaua de telefonie Millennium IT?
Da. Singura condiţie care se impune este ca numărul care se doreşte a fi portat să fie tot dintr-o reţea de telefonie fixă.

13) Cât mă costă procesul de portare a unui număr de telefon?
În funcţie de abonamentul lunar se disting urmatoarele oferte:

# de telefon pentru care se solicita portarea

Taxă portabilitate în funcţie de valoarea abonamentului de servicii Millennium IT
până in 80 Euro
între 80 şi 150 Euro
peste 150 Euro
pentru 1 număr gratuit
gratuit
gratuit
între 2 şi 5 numere 13
gratuit
gratuit
între 6 şi 10 numere 12 12 gratuit
peste 10 numere
11
11
10