Facturare

Punem nevoile dumneavoastră pe primul loc şi dorim să vă oferim sprijinul necesar pentru a ne asigura ca parteneriatul alături de Millennium IT să fie benefic pentru ambele părţi. Această secţiune a fost special creata pentru a vă ajută să înţelegeţi aspectele legate de factura fiscală, situaţia financiară a companiei sau modalităţile de plată.

Pentru orice alte informaţii care nu sunt disponibile în subsecţiunile următoare, ne puteţi contacta pe adresa de email Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la numărul de telefon 0372.168.638.

Informaţii generale

Factura fiscală va fi emisă în primele 10 zile ale fiecărei luni calendaristice, urmând a se aplica pentru conversia Euro - RON cursul de schimb valutar practicat de Banca Naţională a României în ziua facturării.

Factura fiscală va conţine serviciile pentru luna calendaristică în care a fost emisă.

În situaţia în care aţi beneficiat de servicii suplimentare cu executare dintr-o singură prestaţie (one time) sau am furnizat echipamente, contravaloarea acestora se va regăsi pe factura fiscală a lunii imediat următoare celei în care au fost prestate sau puse în funcţiune.

Dacă pe parcursul unei luni calendaristice au fost furnizate servicii suplimentare cu executare repetată, în cadrul facturii fiscale emise în luna următoare celei în care a început prestarea acestora se va regăsi şi fracţia corespunzătoare serviciului prestat.

Modalităţi de plată

Puteţi achita contravaloarea facturi fiscale prin ordin de plată sau transfer bancar.

Detalii bancare:

Banca: ING Bank N.V. Amsterdam

Sucursala: Bucureşti

IBAN: RO32INGB0000999901503738

Swift: INGBROBU

Cod bancar: INGB

Termen de plată

Termenul scadent al facturii este ultima zi calendaristica a lunii în care a fost emisă.

În situaţia în care consideraţi că exista motive care pot conduce la neachitare sau întârzieri la plata facturii emise, puteţi solicita o amânare de plată pe adresa de email Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . Cererile care vor fi recepţionate după termenul scadent nu vor fi luate în considerare.

Solicitarea privind amânarea de plată nu va fi aprobată în mod automat, ea urmând a fi analizată de către responsabilul de cont împreună cu colegii de la Departamentul Financiar, care vă vor oferi un răspuns în maxim 5 zile de la primirea solicitării.

În cadrul unui an contractual nu se acceptă decât o singură solicitare de amânare de plată, care nu poate cuprinde mai mult de 1 lună calendaristică.